
Happeen edustusjoukkue kohtaa kauden 2025-26 II-divarin puolivälierissä MSM:n.
Niinhän siinä kävi kuten ennakkoon osasi vähän arvellakin! Viidenneksi runkosarjassa sijoittunut Happee kohtaa tämän kevään pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella paikallisvastustaja MSM:n, joka oli runkosarjan neljäs. Useita Hirvitaustaisia pelaajia omaavaa joukkuetta vastaan runkosarjakohtaamiset menivät tasan 1-1, joten tasainen sarja on odotettavissa.
Paras kolmesta ottelusarja rytkäistään läpi tällä viikolla, ensin torstaina Palokan koululla MSM:n isännöimänä ja lauantaina vuorossa Hirviteatteri. Mikäli ratkaisua ei saada kahteen peliin, ratkotaan homma sunnuntaina.
To 19.2. klo 19.30 MSM - Happee / Palokan koulu
La 21.2. klo 17.00 Happee - MSM / Hirviareena
*Su 22.2. klo 12.00 MSM - Happee / Palokan koulu (tarvittaessa)
Pudotuspelit ovat sählykauden parasta aikaa, nyt on aika täyttää lehterit - Tervetuloa Hirviteatteriin!